Finales 3E – Royal SMIT prijzen afgelast

Op 10 maart 2020 heeft Stichting 3E heeft in nauw overleg met Royal SMIT Transformers B.V. in verband met de coronacrisis moeten besluiten om de finales om de 3E – Royal SMIT BSc prijzen 2019 die op 20 maart in Nijmegen gehouden zouden worden niet door te laten gaan.

De jury heeft de ingezonden BSc werkstukken van de genomineerden beoordeeld. Op basis van deze beoordeling heeft de jury de kandidaten voor de eerste en tweede prijzen en de winnaars van de derde prijzen bepaald in de categorieën Technische Hogescholen en Technische Universiteiten.

Aangezien niet, zoals ieder jaar, tijdens de finale op basis van korte presentaties uitgemaakt kan worden welke kandidaat de eerste- en welke de tweede prijs zou krijgen, is besloten om in elke categorie twee eerste prijzen toe te kennen en komen de tweede prijzen te vervallen.

De prijswinnaars zullen hun oorkonde en prijs per post thuis ontvangen.
De directie van Royal SMIT Transformers B.V. en het bestuur van Stichting 3E betreuren het bijzonder dat wij dit jaar niet in de gelegenheid zijn geweest om de prijswinnaars persoonlijk in het zonnetje te zetten. Bij deze feliciteren wij de prijswinnaars van harte en bedanken de jury voor haar voortreffelijke werk.