Finales 3E-Royal SMIT BSc prijzen 2020

Op vrijdag 26 maart 2021 worden de finales van de 3E–Royal SMIT BSc competitie 2020 gehouden met aansluitend de uitreiking van de eerste-, tweede- en derde prijzen. De finales vinden dit jaar plaats vanuit een studio en zijn middels een livestream te volgen door vertegenwoordigers van hogescholen en technische universiteiten, familie leden, vrienden en andere belangstellenden.

De vier finalisten (twee in de categorie Universiteiten en twee in de categorie Hogescholen) zullen vanuit de studio ieder hun afstudeerproject presenteren, waarna de jury zich zal beraden wie de winnaars zijn van de 3E-Royal SMIT BSc prijs 2020.

Hierna zal Roland Vrenken (CEO van Royal SMIT) de verschillende prijzen aan de deelnemers uitreiken vergezeld van een oorkonde.

Het programma zal om 15.00 uur beginnen en tot ongeveer 17.00 uur duren.

U bent van harte welkom om de finales en de prijsuitreiking middels de livestream te volgen. Stuurt u hiervoor een email aan: secretaris@stichting3e.nl.